lørdag 11. oktober 2008

The wedding singers: DU bestem songen!

Nasjonalkoordinatoren i Chrisc, Aron Lonmyaki (med det klingande norske kallenamnet "lompe") er vorten vaksen, og skal gifte seg 8. november. I den samanheng har me blitt spurt(og takka ja...) om me kan bidra med underhaldning, type synge og spele. Instrumenta me har tilgjengelege er gitar, synth(visstnok, den kan me ikkje oeve paa foer i bryllaupet trur eg...) min tidlegare nemnte og eminente melodika, samt dei vakre strupelydane til Henrik og underteikna.

Dermed vil eg gjerne at du kjem med sangforslag i kommentarfeltet! Gjerne med ei beskriving av kvifor dette er den rette songen. Songen kan gjerne vere paa norsk!

Eit eksempel:
Siste dansen - Vassendgutane: Aldri feil med ein sunnmoersk klinesong! (sitat Henrik, sjoelvsagt)


Bryllaupet er av vanleg tanzaniansk storleik, det vil seie 600 gjester (602 inkludert oss).
Fyr laus med gode forslag!

7 kommentarer:

Anonym sa...

1. Grisen står å hyler - Odd Norståga
2. Rumpa di - DDE
3. Nei så tjukk du har blitt - Ole Ivars

Kristian Mjølsnes sa...

Veldig stiligt!
Syntes gjerne at dere budre ta:

Whitney Houston - I Will Always Love You

Tror den passer bra til aa komme ut av strupen til en sunnmoering.

Haabe det gaar bra med dokk!

Unknown sa...

hvis ikke denne jobben kommer på CV'en så er det noe feil med deg Helge!

Tør jeg foreslå en frekt omskrevet versjon av Kari Bremnes' klassiker, færra te tanzania?

En TIL-sang må jo også være ypperlig, med tanke på at hele gjengen der nede stiller i gutans farger.

Den sangen med alle landene i verden?

og vi må ikke glemme alle sviskene fra Helge honker julen inn, helge honker trønderklassikere osv..

Jeg trenger forresten e-brev adressen din. vær snill å send meg ein e-brevdom til: etternavnet mitt snabel-alfa gmail stopp com

.ola

fullmåne sa...

Sputnik: Han har lovet meg en ring, på Zanzi-zanzi-bar, men Zanzibar, hvor er nå det?

Ellers seier kollegaen min Henrik at bare dokke stiller opp og gjer noko med godt humør, kjem folk til å hoie og elske det uansett. Til og med om de les eit dikt.

Eller kanskje ein aust-europeisk "Ken Leeee" hadde gjort seg?

Runar sa...

D må vel bli Rumba med Gunn d :)

Marit sa...

Mambo Helge!

Habari?

Du kjenner nok ikkje meg, og heller ikkje eg deg, men det har seg slik at eg veit kven du er likevel, i alle fall foreldra dine. Det seiest at me er i slekt. Eg fekk link til bloggen din frå far din, via mor mi:)(Berre i tilfelle du lurte...)

Før eg gløymer det i alt anna så kjem mine forslag til songar her: Den finast eg veit av Hellbillies og Kjærleiksvisa av Halvdan Sivertsen.

Kjekt å lesa bloggen din! Skjønar at det kan vera trongt om plassen på kontoret, for det var ikkje så stort nei, og ganske så overfylt av blant anna raude hagestolar! (Reknar med at far din har fortalt at eg var Tanzania i sommar.) Du får helsa kontorfolket og presten som du så og sei deler trapp med;)


Kwaheri

Marit

Anonym sa...

Mitt hjerte er ditt
Tekst: Nils Ferlin
Oversettelse: Alf Prøysen
Musikk: Geir Holmsen

Kjærlighet kommer og kjærlighet går,
ingen veit vægen vi vandre,
men din vil je vara i dager og år,
je vil itte sjå på andre.

Mitt hjerte er ditt, ditt hjerte er mitt,
og visa med seljelyd låter.
Min glede er din, din glede er min,
og sorgen er min når du gråter.

Kjærlighetsrosa er frodig og sterk,
den kæin få knopper og blømme.
Kjærlighetsrosa er skaperens verk,
det ska vi æiller forglømme.

Mitt hjerte er ditt ... osv.