mandag 9. juni 2008

Masteroppgavå e levert, endelig tid til blogging!


Til alle som har venta i spenning i lang tid på at denne bloggen endeleg skal bli aktiv; Ta da! Til alle som ikkje har venta i det heile tatt; dåkke og e velkomne alså!

Si eg e ny på bloggfronten, tar eg ting i punktform.

1. Masteroppgavå e levert, siving-ringen e på fingen og alt det der. Foreløbig så føles det litt kleint å gå med ring, så me får sjå kor lenge eg gidde å bruga an. Rekne uansett å bli hardt mobba for an når eg komme heim te Øynå... Komme for øvrig heim t Øynå på torsdag. Wohoo!

2. Eg vil bare på forhånd beklaga for at eg kan komma te å omtala meg sjøl i tredje person. Dette e ein miljøskade som skyldes at det ikkje e lov å skriva "eg" i ei masteroppgava. For øvrig stor takk te Anne Brit som gadd å lesa korrektur på oppgavå mi! Orsak: Vidare ønskjer kandidaten å uttrykkje takksemd til Anne Brit Lauvsnes, som har bistande kandidaten med rettskriving.

3. Pakking e gørr. Eg har for mången sko og bukser.

4. Nå e nasjonalsongane ferdige, og Nederland står klar til å knuse Italia i EM. I tillegg e melkeglaset og stratosen klar på bordet, dette må bli ein bra kamp!

Sjekk forresten bildegalleriet, link oppe te høyre på siå.

Snakkes!

1 kommentar:

Solveig sa...

Woho! ej e den første til å kommentere! Kan ha en viss sammenheng me at ej e den einaste som fremdeles sitt på lesesalen med datamaskina foran mej 12 tima i døgnet og i tillegg sjekka facebook kvart 5.min.. alltids nye interessante statusoppdateringe.. :P
Gratulerer med blogg! :)