tirsdag 30. september 2008

1. mai

Neste gong eg set mine bein på norsk jord...
-er det ingen som snakkar om økonomikrise lenger.
-ligg Viking på topp av Tippeligaen 2009 med 15 poeng.
-er den yngste niesa mi blitt tre gonger så gamal.
-syng folk "Internasjonalen" og går i tog for 5 timars arbeidsdag
-er den norske valkampen i gong igjen, med politikarar som snakkar i munnen på kvarandre, ler av kvarandre og rister på hovudet.
-har eg fylt opp harddisken med bilder, hovudet med swahili og hjarta med inntrykk
-er eg mange erfaringar rikare. Mange.

2 kommentarer:

Unknown sa...

God tur Helge! Og lykke te med pionerarbeidet i Arusha. Trur de bli kjekt for dem å ha dæ og Henrik der. Og med tangentblåseintrument gjør du sikkert stor suksess.

Kai Egil sa...

...og Sogndal har rykka opp til Tippeligaen att!

Var på Vålerenga-Viking på Ullevål og såg siddisane banka bygutane 1-0! Tøft.

No er eg på Kårstø og inspiserar betongkaier, berre eit steinkast frå Rennesøy!

Håpar du kosar deg i Afrikas land!